Serwis
-
Zakres gwarancji
Narzędzia marki Wipcool objęte są gwarancją w przypadku zakupu od autoryzowanego dystrybutora. Gwarancja wynosi od 12 do 24 miesięcy od daty zakupu, jednak nie więcej niż 30 miesięcy od pierwszej sprzedaży w Polsce przez firmę 4REF sp. z o.o.
-
Jak zgłosić reklamację
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy składać za pośrednictwem dedykowanego formularza na naszej stronie internetowej.
-
Dokumenty potrzebne do zgłoszenia
Dowód zakupu oraz wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji dostępny na stronie.
-
Rozpatrzenie zgłoszenia
Standardowy czas rozpatrywania zgłoszeń to 14 dni roboczych. W przypadkach wymagających dostawy części zamiennych czas ten może się wydłużyć do 28 dni roboczych.
-
Koszty przesyłki
W przypadku uznania reklamacji, koszty przesyłki pokrywa firma 4REF sp. z o.o. W przypadku nieuzasadnionego zgłoszenia, koszty przesyłki pokrywa klient.
-
Wyjątki od gwarancji
Części urządzenia zużywające się naturalnie.
Uszkodzenia wynikłe z przyczyn zewnętrznych, np. katastrof naturalnych.
Produkty naprawiane lub modyfikowane przez osoby nieuprawnione.
-
Odpowiedzialność
Dystrybutor nie ponosi odpowiedzialności za straty wynikające z usterki produktu.
-
Porady eksploatacyjne
Aby uniknąć potencjalnych problemów, zachęcamy do zapoznania się z instrukcją obsługi oraz do regularnej konserwacji narzędzi. Dodatkowo zachęcamy do odwiedzenia naszego bloga, gdzie udzielamy porad związanych z użytkowaniem naszego sprzętu.
Zgłoś reklamacje
W razie pytań bądź wątpliwości skontaktuj się z nami